Digitālais mārketings
Programmas īstenošanas ilgums -160 akadēmiskās stundas
Programmas mērķis
Programmas mērķis ir sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskās iemaņas digitālā mārketinga aktivitāšu organizēšanā, elektroniskās vides priekšrocību izmantošanā mārketingā un uzņēmuma attīstībā.
Programmas saturs
Digitālā marketinga pamati
E-komercija
Meklētājprogrammu marketings
Lokālais marketings
Sociālo tīklu marketings
Mobilais marketings
Baneru reklāma
E-pasta marketings
Digitālās reklāmas rīki
Digitālā marketinga rezultātu analīze
Ieguvumi un rezultāti
-zināšanas par plānošanu, vadīšanu un kontrolēšanu digitālā mārketinga darījumā; zināšanas par digitālā mārketinga priekšrocībām un trūkumiem.Iegūs daudzveidīgu pieredzi par digitālo projektu īpatnībām un veidiem, praktisko prasmi par mājas lapas veidošanas mārketinga principiem un digitālo projektu virzīšanas stratēģijām digitālajā vidē, kā arī daudzveidīgu mācību darba pieredzi, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Programma licencēta un akreditēta.
Pēc programmas apgūšanas tiek izsniegta valsts atzīta apliecība par profesionālās pilnveides izglītību.