Programmas īstenošanas ilgums -120 akadēmiskās stundas
Programmas mērķis
- sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskās iemaņas digitālā mārketinga aktivitāšu organizēšanā, elektroniskās vides priekšrocību izmantošanā mārketingā un uzņēmuma attīstībā.
- attīstīt teorētisko zināšanu kopumu par digitālo mārketingu un veicināt praktiskās pielietošanas iemaņas darbā ar digitālā mārketinga instrumentiem un kanāliem
Programmas saturs
Elektroniskās vides attīstība un tās izmantošana
Elektronisko mediju veidi un to pielietojums
Digitālie kanāli un to darbības pamatprincipi
Uzņēmuma reklamēšana tiešsaistē
Meklētājprogrammas, to darbības princips
Pareiza tīmekļa lapas optimizācija. Lokālais mārketings
Sociālie tīkli un mārketings. Mobilo ierīču iespējas
Satura mārketings. Reklāmas tīkls
Mērķauditorijas atlase. Efektīva video izmantošana
Tīmekļa datu analīze
Sava tiešsaistes veikala izveidošana
Ieguvumi un rezultāti
- zināšanas par plānošanu, vadīšanu un kontrolēšanu digitālā mārketinga darījumā;
- iegūs daudzveidīgu pieredzi par digitālo projektu īpatnībām un veidiem;
- praktiskas prasmes par mājas lapas veidošanas mārketinga principiem un digitālo projektu virzīšanas stratēģijām digitālajā vidē;
Pēc programmas apgūšanas tiek izsniegta mācību centra apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi